Verzending

1. Wat zijn de levertijden?

De bestellingen worden binnen 3 werkdagen bij je geleverd. Specifieke bestellingen die op aanvraag gaan, is de levertijd max. 8 werkdagen.

2. Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Als je niet aanwezig bent op het moment dat de postbode met je bestelling (pakket) langs komt, ontvang je een kennisgeving. PostNL probeert het dan op een later moment nogmaals. Als de levering uiteindelijk niet mogelijk is, kun je je bestelling binnen drie weken op het Postkantoor afhalen. Voor meer informatie kun je contact opnemen met PostNL door te bellen naar 0900 0990 (€ 0,45 ct per minuut).

3. Wat betaal ik aan verzendkosten?

• Verzendkosten binnen Nederland zijn € 3,95

• Verzendkosten naar België zijn € 5,95

Bij bestellingen boven € 50,- hoef je in Nederland geen verzendkosten te betalen.

4. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, je kunt tijdens het bestelproces een ander afleveradres opgeven.

5. Ik heb mijn bestelling niet op de afgesproken datum ontvangen. Wat nu?

Jouw bestelling wordt binnen 72 uur geleverd (werkdagen), tenzij anders vermeld. Als je jouw bestelling niet tijdig hebt ontvangen, kun je contact opnemen via info@livingandglamour.nl.

6. Levert livingandglamour.nl ook in het buitenland?

Ja, wij leveren onze producten binnen 7 werkdagen óók in België.

7. Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?

Ja, je hebt namelijk een bedenktijd van twee weken waarbinnen je jouw product retour kunt sturen. Voor meer informatie raadpleeg onze Algemene Voorwaarden Artikel 6 - Herroepingsrecht.


Top